Wednesday, December 15, 2010

a merry x-mas and a very happy new year!

12 comments:

  1. Beautiful! And the same to you and your loved ones. :))

    ReplyDelete
  2. have a great christmas Ingrid and a very happy new year to you too! x
    Sarah

    ReplyDelete
  3. What a Lovely Post - and a great idea x Thanks

    ReplyDelete
  4. Hoi Ingrid,
    mooi die bessen en dat lijstje. Maak je ook lijstjes van sloophout?

    ReplyDelete
  5. oh, vintage beauties, how pretty and festive you are...
    amazing blog - i stop by every day :)
    love your christmas trees.

    ReplyDelete
  6. Merry Christmas and a happy new year to you, too!
    Laurie~

    ReplyDelete
  7. yeah, one of my fav christmas cards this year

    ReplyDelete
  8. and to you too! louise

    ReplyDelete
  9. Hoi Ingrid,

    heb je boom eindelijk op mijn blog staan...een beetje donker weer buiten maakt het lastig mooie foto's te maken, maar ja.
    Ik ben er superblij mee!

    ReplyDelete
  10. Hi Ingrid,

    Mijn boom staat en de signs hangen, wauw!
    Ik ben er superblij mee! Foto's volgen :-)
    Zou jij eventueel op bestelling wat lijstjes kunnen maken? Dan kan ik mijn enorme wand met te weinig lijstjes uitbreiden :-)

    Morgen mail ik je anders ook nog wel even :-)
    Fijn weekend en alvast hele fijne dagen!

    Hartelijke groet,
    Femke

    ReplyDelete
  11. Jij ook!! Het allerbeste voor 2011!

    ReplyDelete